Godkänd mr_mashmela | Medlemskap ansökning [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr_mashmela

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
3
Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? mr_mashmela

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2012

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter deqauvius demarcus the 3rd och han har haft en tuff barndom, han har gjort många dumma saker som snatteri och misshandel. Han föddes i en liten by i norra norrland som heter Älvsbyn. Han blev utkastad av sin föräldrar när han blev 16 år gammal. Han fick bo hos sin farmor så länge tills and blev 21 när han köpte en egen lägenhet i Avena. Han vill göra sina föräldrar stolta över han så han fick intresset att bli polis. Han ville betala tillbaka för sina mistag när han var liten så nu tänker han att bli polis så han kan göra sina föräldrar stolta för en gångs skull. Han är ganska blyg men han har ett stort hjärta för andra innerst inne. Han bryr sig om alla runt sig. Han vill se till att alla inte gör samma misstag som han gjorde

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Min karaktär har en stark personlighet och bakgrundshistoria som gör rollspelandet mer levande. Hen är bra på att skapa kontakter och bygga relationer, vilket öppnar upp för många möjligheter. Dessutom har karaktären en tydlig roll i staden som gör hen värdefull för både spel och andra karaktärer.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär impulsiv, dålig lokalkännedom och paranoia

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra rp scenarion samt hjälpa andra utveckla deras sociala engagemang och förmåner

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat på denna servern förut så jag har mycket erfarenhet från avena

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man inte alltid behöver vinna ett scenario om motparten har övertaget i scenariot ska jag spela för deras vinst inom scenariot

Vad är suntförnuft för dig? att tänka efter konsekvenserna av min handling och problemen som kan komma med det jag gör

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm, rdm, nlr, metagaming, powergaming, men den viktigaste enligt mig sunt förnuft

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Granskar!​

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.​

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38