Nekad mr_mashmela | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

mr_mashmela

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
3
Användarnamn: mr_mashmela

Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Vad är ditt discord namn? mr_mashmela

Vad är ditt födelsedatum? 13 Juni 2012

Berätta om din karaktär. Namn: simon ibrahim, 29 år gammal. Ung i både kropp och själ. Född i Stockholm på Huddinge sjukhus, där i Huddinge växte han upp och gick ut skolan. Var inte speciellt populär i hade några vänner här och där men hans allra närmsta vän hette Calle, de gjorde allt tillsammans och var vänner sedan dagis. Calle var en väldigt smart grabb i skolan men gillade att tänja på gränser (lite för mycket ibland). Calle har dragit in Anton i en del problem när de växte upp vilket har lett till att simon har en hel del ovänner. Han är inte en främling för farliga situationer och älskar spänning i livet (adrenalin junkie). På grund av detta har han blivit gripen av polisen samt blivit anhållen ett par gånger men aldrig suttit i fängelse. Han anser absolut inte sig själv som kriminell men kommer definitivt från en måttligt stökig bakgrund. Han har en storebror som har suttit inlåst i fängelse för grovt vapen brott samt normalgradigt narkotikabrott. Mamma och pappa har haft ett stökigt förhållande men aldrig begått några grova brott, det är på grund av deras frånvaro som gjort det stökigt för Anton och hans storebror.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär smart snabb social

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han kan bli arg ganska änkelt. Han dricker väldigt mycket öl. , och han röker mycket.

Vad kan du bidra med till serverns RP? PGA min karaktärs livs erfarenheter kommer han att ha mycket att prata om samt bidra med intressant RP, planerar på att spela länge på denna server så det kommer nog definitivt hända att jag kommer donera ifall jag upplever att servern är bra och har regel följare! Jag är även en regelföljare själv så kommer att bidra så mycket jag kan till den fronten.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har det jag har spelat på många andra servers, som jag har varit typ alla job som, jag har spelat fiveM typ i 3 år snart

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte bara ska tänka på konsekvenser för sig själv eller vad jag tjänar på en viss situation utan man ska tänka på motpartens sida i det hela också.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft för mig innebär att man har respekt för alla runtomkring sig och bevarar en trevlig ton i mån om att inte starta bråk avsiktligt eller liknande (få problem att uppstå för en annan person) samt att man ber om ursäkt om man gör det oavsiktligt

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM- Random Death Match, Det är att man dödar någon utan anledning, VDM - Vehicle Death Match, det är att man använder sit fordorn som ett vapen, Meta Gaming, E att man tar något från discord eller IRL in till servern eller börjar Rpa på det.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

UserGotHacked

Välkänd Medlem
Meddelanden
736
Trofépoäng
18
9,09% av ansökan är plagiat.

Nekad: Plagiat.

Ansök gärna igen, denna gång inget plagiat innehåll.

Top Bottom