Nekad mr_mashmela | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mr_mashmela

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
3
Vad är ditt namn i verkligheten? simon

Ange ditt födelsedatum: 13 Juni 2012

Ange ditt Discordnamn: mr_mashmela

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter simon, och är 13 år gammal. Under min fritid, gillar jag att spela fotboll. Jag gillar även att kolla på fotboll för att det är kul att se när de spela boll spel. Sedan är jag även en människa som älskar bilar alltså, bilar är en del av livet. Jag gillar även att vara med vänner i irl för att man kan alltid hitta på något med dem men när de gäller familjen så gör man inte lika roliga saker. Jag är även omtänksam och en snäll tonåting som är rolig och en bra/ aktiv på att svara dms och lite sådant. Jag spelar även mycket och tycker att det är kul och skulle järna vilja vara med i teamet och få bort de lallare som härjar på torget eller vad de håller på med.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kommer vara väldigt aktiv under sommarlovet som gör att jag kommer hjälpa många med deras problem och fråger. Tid: 12:30- 04:40.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? jag har varit medlem här kanske 1 år eller mer.

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag ansöker som staff för att jag vill förbättra communityn så att den inte blir lallig, för jag vill förbättra allas perspektiv på hur folk ser servern. Sedan vill jag även vara staff för att hjälpa servern att växa och även hjälpa den med alla som bryter reglerna. Jag vill även bli med i staff teamet för att kunna kunna lära känna mera folk och hjälpa de med deras reports så jag kan göra så inte de behöver vänta så länge för att kunna få ett svar eller hjälp med de som de vill ha hjälp med. Jag vill även kunna göra allt för att visa att jag är rätt i detta staff team att jag är aktiv och jag vill även visa fram mina fötter för detta staff team och göra det som är rätt och inget fel. Sedan mitt mål som staff är att bli en bra förebild. Jag vill också förbättra rp nivån på vissa folk som verkligen inte kan eller vet hur man beter sig.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som staff är att hjälpa folk på servern som har frågor eller skickat in en report för att någon har gjort fel eller om det har hänt något annat. Sedan har jag även ett jobb, det är att hålla koll på servern så inget händer och banna folk som begår regelbrott på servern. Jag kan även hålla koll på scenarion som pågår under ett tillfälle och se om personerna eller personerna som kidnappar inte gör något fel inom dem kriminella reglerna som står på forumet. Jag har även en uppgift som innebär att jag ska se till vilka personer som är mogna nog att kunna rollspela på servern som en medlem. Min uppgift är att hålla servern tryggare för dem spelare som är ny till servern och visa dem vad som är rätt och fel.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra med mycket aktivitet och förbättra serverns rollspel nivå. Jag vill även underlätta för dem servervakter på servern igenom att förlänga bans med mera. Som staff kommer jag bidra med en trevlig ton och vara trevlig mot alla jag bemöter i support och in-game. Jag vill vara en bra förebild för servern och det blir man igenom att man är trevlig och alltid samarbeta. Som staff kommer jag bidra med väldigt mycket aktivitet i forumet för att jag gillar att läsa ansökningar.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag hanterar stressiga situationer igenom att jag själv alltid är resdpektfull och trevlig mot dem jag bemöter på, det gör situaitonen alltid lugnare och bättre för alla sidor i ett support ärende. Jag har alltid varit en sån person som är bra på att hantera stress och göra bra beslut.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Kriminell, Medlemskap, Donation, Jobb, Servervakt, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? nej kan jobba med vilken som helst.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Nekad