Nekad Mr Racoon | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Racoon

Helper
Helper
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mr Racoon

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/SnusisOnTop/

Ditt Hex-ID: 11000014b6eacf0

Vad är din discord tagg? mrgrubo

Vem var det som bannade dig? Det var Ahmed_Yani

Bild på banmeddelande: 4.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte hade kläder men i mitt försvar så försökte jag få kläder.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag gick runt på torget, frågade någon staff om /skin

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Både och, jag hade en bikini dock var det inte meningen jag frågade om /skin men fick aldrig det, medans jag var vid torget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tror inte jag har blivit bannad är tidigare, men det står att jag har 2 tidigare, men vet ej vrf.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Göra karaktären i början men fattade inte det systemet så jag frågade om /skin.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Ahmed_yani

Ny Medlem
Meddelanden
22
Trofépoäng
3
Nekad då jag förklarade vilken anledning du blev bannad för. Men ändå skriver du en annan.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom