Intagen Mr Racoon | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Racoon

Helper
Helper
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mr Racoon

Vad heter du? Ludvig

Ange ditt födelsedatum: 29 Juni 2006

Ange ditt Discordnamn: mrgrubo

Berätta kortfattat om dig själv: Tjena! Jag heter Ludvig och är 17 år gammal. Har kört FiveM i typ två år nu och det är sjukt kul (Jag tog dock en liten paus under denna tid! Rollspel är verkligen min grej och jag älskar att spela som olika karaktärer. Folk brukar säga att jag är bra på att snacka med andra och att jag har koll på läget. Jag gillar att hjälpa till och se till att alla har det schysst när de spelar.
När jag inte sitter framför datorn så hänger jag med polare, kollar serier eller meckar med min gamla bil. Men ärligt talat så är det gaming som är min stora passion.

Jag söker staff-jobbet på Avena för att jag verkligen vill vara med och göra servern till det bästa stället för alla att hänga på. Tror jag kan bidra med både humor och seriositet när det behövs.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Jag kan vara aktiv runt 8-10 timmar per dag samt runt 10-12 timmar på helgen och lov.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Jag har bara varit medlem i runt 5-6 dagar nu, men jag har varit inne varje dag och varit lojal till servern hela tiden.

Varför ansöker du som staff på Avena? Alltså, jag söker staff på Avena för att jag verkligen gillar den här servern och communityn. Har hängt här ett tag nu och känner att jag vill ge tillbaka lite. Jag har sett hur mycket kul folk har här, men också hur viktigt det är med schyssta staffs som håller koll och hjälper till. Tänker att jag kan bidra med min energi och mitt engagemang för att göra Avena ännu bättre. Sen är jag ju ganska bra på att snacka med folk och lösa problem. Tror det kan komma till nytta när det blir drama eller när nån ny spelare behöver hjälp att komma igång.
Dessutom känns det som en grym chans att lära mig mer om hur en server funkar.. Är lite av en nörd när det kommer till sånt där. (Inte riktigt sådär, nörd att vara staff på andra spel t.ex Rust, minecraft osv.

Sammanfattning: jag vill vara med och se till att Avena fortsätter vara det schysstaste stället att roleplaya på. Tror jag kan göra skillnad och ha kul samtidigt!

Vad är din uppgift som Staff? Asså, som staff tänker jag att jag mest kommer hjälpa till med medlemsansökningar och fixa med support. Typ vara den som folk kan snacka med när de behöver hjälp eller undrar nåt. Jag gillar tanken på att kolla igenom ansökningar och hjälpa nya spelare att komma in i grejen. Det är ju viktigt att vi får in schyssta och lojala personer. Sen det här med support, det känns som att jag kan göra nytta där. Om nån får problem eller inte fattar hur nåt funkar, så vill jag vara den som fixar det. Tror jag kan vara rätt chill när folk behöver hjälp.

Mest av allt vill jag bara se till att alla har kul på servern. Om jag kan lösa problem och få folk att känna sig välkomna, då har jag gjort mitt jobb!

Vad kommer du att bidra med som Staff? Asså, jag tror jag kan bidra med en hel del som staff! Först och främst är jag rätt chill och bra på att snacka med folk. Även när det blir stressigt kan jag hålla huvudet kallt. Sen är jag taggad på att lära mig nya grejer. Kommer definitivt att lära mig mera under tidens gång.
Jag är också ganska kreativ, så jag kan säkert komma på nya idéer för att göra saker roligare för alla på servern. En annan grej är att jag är hyfsat bra på att lösa bråk. Gillar att hitta lösningar som funkar för alla, utan att nån känner sig dissad. Och sist men inte minst, jag är en schysst staff. Kommer alltid ställa upp för de andra i staff-teamet och se till att vi funkar bra ihop.

Så ja, tror jag kan bidra med en skön mix av att fixa problem, komma på nya grejer och vara en bra kompis i teamet! (Och som sagt i tidigare fråga, medlemskapsansökningar och support samt stämmningen i servern & reports osv.)

Hur hanterar du stressiga situationer? Asså, när det blir stressigt brukar jag bara ta ett djupt andetag och ta det lungt någon sekund. Sen brukar jag dela upp skiten i mindre grejer. Istället för att se allt som en stor jävla röra fixar jag en grej i taget. Blir lättare att hantera det då. Om det behövs snackar jag med de andra i teamet. Ibland ser nån annan nåt jag missat, och det kan hjälpa att bolla idéer och sånt. Jag e inte för stolt för att fråga om hjälp heller. Hellre det än att göra bort sig. Om man gör något misstag så vet man det till nästa gång :).

Så ja, det är typ så jag hanterar stress. Ta det lugnt, fixa en grej i taget, och inte vara rädd för att be om hjälp när det behövs!

Ansvarsområde 1: Medlemskap

Ansvarsområde 2: Support

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom