Nekad Mr Racoon | Medlemskap ansökning [Nario]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Mr Racoon

Helper
Helper
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: Mr Racoon

Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Vad är ditt discord namn? mrgrubo

Vad är ditt födelsedatum? 29 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Jag heter Kalle Svensson i spelet. Jag är en man, Just nu arbetslös, men letar alltid efter nästa möjlighet. Jag gillar att köra bil och hålla på i garaget. 180 cm lång. Jag tror inte på någon religion. Jag är 24 år. Kalle växte upp i en liten by, han och hans familj va inte så rika, hans föräldrar var även stränga. Kalles motivation drivs av en önskan om frihet och självständighet. Han har fått nog av att leva efter andras regler. Kalles dröm är att bli en polis eller taxi kafför. Jag är 50% Svensk och 50% Amrikansk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag har tidigare spelat en gammal ex-polis som nu är en privatdetektiv, vilket skapade intressanta scenarier både med polisen och den kriminella världen, Jag engagerar mig aktivt i serverns conmunity, både in-game och på sociala plattformar. Jag är alltid redo att delta i RP-scenarier, både som en central karaktär och som en stödjande roll för att hjälpa andra att utveckla sina berättelser. Jag är noga med att följa serverns regler och upprätthålla en hög standard för RP. Jag undviker metagaming och powergaming, och strävar efter att göra RP realistiskt och trovärdigt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man ska kunna acceptera förluster och motgångar. (Till exempel arbeta med andra spelare för att skapa dramatiska, spännande eller emotionella ögonblick som gynnar berättelsen som helhet, även om det innebär att din karaktär gör en uppoffring. Ett till exempel: Din karaktär blir arresterad av polisen, även om du hade kunnat undvika det genom att fly eller "vinna" striden. Detta kan leda till en intressant rättegång eller ett fängelsescenrio.)

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja det har jag, här är lite exempel: RDM = Om man t.ex slår någon utan bakliggande scenario. VDM = Använder sitt fordon som ett vapen. Copbait = Stör polisernas arbeta för att försöka få deras uppmärksamhet eller ha roligt. Om du behöver flera exempel är det bara att dma mig på discord!

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har rpat på Swewave och Penguin roleplay, På penguin roleplay har jag 3 karaktärer (Kör inte längre) Men 1 sjukvårdare, 1 polis och en båtfirma. På swewave jobbade jag bara som bil försäljare.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, tack, ta eran tid!

Nario

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom