Godkänd morris | Permanent Ban Överklagan [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

morris

Medlem
Meddelanden
50
Trofépoäng
8
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199810904727/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000016e4e8297 dc 743541580207620256

Vad är din discord tagg? morris

Vad är det för typ av avstängning? Server, Discord

Vem var det som bannade dig? enzo

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-15 223547.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? jag blev bannad eftersom att jag gjorde terrordåd och montage och jag förstår helt varför jag blev bannad eftersom att de är oacceptabelt att gö så som jag gjorde och ber så hemskt mycket om ursäkt för de jag gjorde och ångrar mig jätte mycket

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: jag tog en buss från vårt gänghus och åkte in mot stan när jag kom mot sjukhuset började jag skjuta mot massa folk och döda dem och skrika på dem efter de så åkte jag mot torget och skjuta alla jag såg och sedan så åkte jag mor ragnhilds och skjuta mot alla jag såg sen så vart jag gripen av polisen men då hämta min kompis mig och åkte till piren och efter nån minut ute på piren så vart jag bannad. och efter de så la jag ut montage som jag såklart kommer ta bort.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: jag tycker att bannen var rätt eftersom att jag gjorde grova fel när jag gjorde terrordåd och la ut montage och förstår helt varför jag vart bannad och ångrar mig jätte mycket skulle uppskata om jag får unban och kommer aldrig gö såhär igen

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: har bara fått massa svbans som jag inte kommer ihåg så mycket om då detta var min första ban sen december typ

Hur hade du kunnat göra annorlunda? jag skulle ha tänkt mig för och tänka va jag skulle få för konsekvenser och inte åka runt och skjuta alla jag såg och lägga ut montage då jag gillar denna server väldigt mycket och saknar att spela på denna server och saknar alla minnen

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38