Godkänd Viktor | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
3
Användarnamn: Viktor

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199438282037/edit/info

Ditt Hex-ID eller BanID: 321786

Vad är din discord tagg? 2063

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? morris

Bild på banmeddelande: IMG_2389.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gjorde fel och inte hade krim

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. mitt krim blev bort tagget precis innan så att jag blev arg och då trodde jag att dem inte hade tagit bort det så snabbt men jag ångar mig djupt med sorg och blanndade kännslor.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban men jag har lärt mig min läxa och jag är väldigt läddsen för det jag gjorde och tänker genast köpa krim igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad av vdm tiddigar men har lärt mig att undvika det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte varit so dum

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår om ni gör det för att ni har säkert mycket viktigare att gör men jag vill taka er för eranm tid och jag vill bara att ni ska veta att jag vill kunna kör på denna server på sommarlovet ,jag hoppas att nu får en ass bra forsat dag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom