Intervju mekan | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

mekan

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Användarnamn: mekan

Vad är ditt discord namn? melker1_1

Vilken arbetsplats ansöker du till? Securitas chef

Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli Securitas chef för jag gillar att arbeta som Securitas och vill kunna hjälpa sammalet sedan är det också jätte roligt att kunna gripa dom som behövs och kommer kunna få många mogna folk inne till Securitas är en bra kille som kan fixa mycket genom det fantastiska yrket jag vill bli chef för att jag också kan mycket om Securitas och sedan har höga förhoppningar av att bli Securitas. Jag skulle kunna få många som kan arbeta dagligen det gör så att det är bra i samhället och sedan roligt att många kan vara inne och rpa Securitas så alla kan tycka om att vara okej i samhället så inte alla måste vara rädda för att åka utt med sin bil då finns vi Securitas för hjälpa dom som är rädda och dom som slås och dom med vapen sedan liknade föremål skulle kunna fixa väldig roliga saker som Securitas ha jobb möten ganska offta sedan hjälpa alla.

Vad rollspelar du som för tillfället? lite blandat men är kriminell nu men ta bort min krim roll om jag blir Securitas.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? jag har varit chef på Moore club innan på en annan server det var väldigt roligt var en bra chef och fick mycket beröms av hur jag jobba sedan tog hand om folk och var snäll och glad sedan gjorde jag mogna möten så folk blev mognare.

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer utväkla arbetet på många sätt jag kommer kunna få mogna folk till Securitas och folk som har förslag vad jag kan göra bättre och vad jag kan hjälpa med och göra jobb möten ofta sedan kan jag utväla på många olika sätt på alla möjliga tillfällen kommer vara en bra chef med många mogna folk som hjälper till i samhället.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej bara avena rp.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag är bra chef var det på en annan server fick mycket beröm och komplimanger av folk om kunde utväkla arbetet från dåligt till bästa företaget i servern jag har många erfaren heter av securitas som kan göra så att arbetet blir bättre sedan kan jag ficka många moga folk och möten på Securitas hoppas jag kan bli en chef på securitas

Hur många bans har du? 8men alla är typ sv banns kommer förbättra mig och har gjort det

mekan

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
ska säga upp mitt krim om jag blir securitas

Top Bottom