Nekad mekan | Servervakt Ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mekan

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Användarnamn: mekan

Ditt namn: melker andersson

Ange ditt födelsedatum: 18 Januari 2011

Ditt Discordnamn: Melker1_1

Beskriv din dagliga aktivitet på servern: Va inne och RP kolla hur det ser ut går runt jobbar är med med gänget och åker runt och chillar sedan så håller jag koll på RP nivåerna om det går och förbättra och sånt.

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? jag har vart medlem i avena i en månad typ. och lite ber kanske.

Hur många gånger har du blivit bannad på server? 8 men alla är typ svbans

Varför ansöker du som servervakt på Avena? jag ansöker till Staff för jag vill kunna fixa RP nivån hålla koll på folk så det gör det man får göra och inte göra. sedan hålla koll på ooc vdm fear rp och allt möjligt kan hjälpa till med mycket kan fixa rp nivån mycket bättre har vart server vakt innan och det gick bra fick lite mer saker gjorda och ha något att göra asså hålla koll så det inte bryter något regel brått .

Har du tidigare varit blacklistad? 1 gång ja.

Förklara vad för uppgift en servervakt har: hålla koll på saker man får och inte får göra sedan hjälpa till om folk kanske har problem med något och om man kan hjälpa till dom sedan kan man banna dom som inte gör det dom får göra fixar rpn från 0 till 100.

Varför vill du bli servervakt på servern? vill kunna få en bättre RP nivå och hjälpa till i olika situationer

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt: det är om något händer då man måste bana någon eller något och få situationen och bli lugn

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom