Nekad mekan | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

mekan

Ny Medlem
Meddelanden
14
Trofépoäng
1
Användarnamn: mekan

Vad är ditt discord namn? Melker1_1

Vilken arbetsplats ansöker du till? Moore club

Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli vd för att jag kan mycket om jobbet är mycket aktiv är rolig kan tåla stress och vill kunna ha roligt och festa med folk och jag kan va med och bestämma och mera saker sedan kan jag ta in dom jag vill ta in om dom är mogna och vidare.

Vad rollspelar du som för tillfället? lite blandat men är kriminell nu men kommer inte göra lika mycket kriminella saker om jag får jobbet där.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja på en server för länge sen var jag vd på trygghets hansa det var väldigt kul och va chef på ett före tag vet vad man får göra och inte får göra så det är inga problem.

Hur kommer du att utveckla arbetet? få in ganska många arbetare och kunna ha kul och fixa fester på kvällarna och visa dagar sedan kan jag utveckla folken till mognare folk som kan hjälpa till med saker och ting.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej bara avena rp.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? för jag kan mycket och Moore club och så kan jag få in många mogna folk som hjälper till och jag kommer kuna ha många fester hela tiden och vara mycket aktiv.

Hur många bans har du? 8men alla är typ sv banns

TopFlair

Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
79
Trofépoäng
6
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom