Godkänd maddox | Ban Överklagan [nisse41]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

maddox

Ny Medlem
Meddelanden
15
Trofépoäng
3
Användarnamn: maddox

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199205784412/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3d1b5c

Vad är din discord tagg? m.dox

Vem var det som bannade dig? nisse

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom detta var ett scenario var jag clogga i

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag hade en gissla o gjorde ett husrån, polisen stormar o så börjar de skjuta, jag clogga där efter för tyckte de it gjorde bra att storma ett hus rån

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var inte en felaktig ban men tycker ändå de fel va de poliser gjorde i scenariot!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har ikke blivit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja, visat min gissla lite tydligare så det inte behöver skjuta senare göra ett bättre scenario så jag inte cloggar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Bilagor

• Skärmbild 2024-08-18 132952.png
    Skärmbild 2024-08-18 132952.png
    363.4 KB · Visningar: 6
Top Bottom