Nekad maddox | Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

maddox

Ny Medlem
Meddelanden
15
Trofépoäng
3
Användarnamn: maddox

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199205784412/

Ditt Hex-ID: steam:11000014a3d1b5c

Vad är din discord tagg? m.dox

Vem var det som bannade dig? novuz

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-09-02 204026.pngSkärmbild 2024-09-02 203453.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag valde att vara cp o börja dupa o aldrig sluta dupa, sen när jag blev perma bannad så valde jag o va ännu mer cp o ta bort rylles polis roller

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag satt i support så drog novuz, space och exo in mig i don rum o fråga hur jag hade 120 miljoner, jag berätta att jag hade dupat o blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var verkligen inte felaktigt men vill ha en ti chans faktiskt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ej blivit bannad

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte ha dupat i första början

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? aa

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom