Lurresnurre | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Lurresnurre

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ludvig

Ange ditt födelsedatum: 18 Juli 2011

Ange ditt Discordnamn: Lurresnurre

Berätta kortfattat om dig själv: Jag heter Ludvig, 14 år gammal. Jag har spelat på servern ända sedan den kallades Valon. (innan Exo slog ihop en server me novuz.) Jag har dessutom varit staff tidigare. (innan jag tog en paus from FiveM.) Jag kan hålla mig lugn och samsad i hetsiga situationer. Att hjälpa folk på servern är något som jag alltid tyckt har varit kul. Jag tror att jag skulle bidra som en bra staff här!

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? Nästan hela dagen. Jag är också vaken RIKTIGT sent. (till typ 6 på morgonen.) Om inte jag har skola eller annat för mig dagen efter!

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Som sagt så har jag spelat på servern ända sedan den hette Valon. Ända saken är att jag har tagit två stora pauser men har varit medlem I runt ett år nu.

Varför ansöker du som staff på Avena? För att hjälpa folk som kräver hjälp har alltid varit något jag tycker är roligt. Dessutom så är det inte jätte många staffs vakna vid 00:00 - 06:00 tiden. Och jag ser ofta lallare eftersom jag är så aktiv och social på servern. Så om jag hade varit staff hade jag kunnat gjort något åt det. Såklart att jag kan skicka en report eller hoppa support men det hade varit smidigare om jag hade kunnat banna dem dirrekt! Jag vill också hjälpa till med att göra servern ännu bättre och friare från lallare / fuskare! Det hade varit en ära om jag hade fått gå med i staff teamet.

Vad är din uppgift som Staff? Som staff är mitt jobb att hålla lallare och fuskare undan från servern för att kunna ge alla andra spelare en bättre rp miljö. Inte bara det men också hjälpa de som behöver hjälp via reports och support. Som jag redan har sagt är jag väldigt social så jag har inget problem med att sitta sup! Jag kommer vara aktiv dag och natt så det är nästan garanterat att jag kommer göra en stor skillnad på servern!

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag vill hjälpa till med att hålla ordning och se till att alla har det kul här på avena! Jag är rätt så lugn och försöker alltid vara rättvis i supp-ärenden (talar från erfarenhet.) Jag kommer väldigt ofta vara redo att ta reports eller folk som har frågor och liknande i supp! Jag kommer vara väldigt aktiv och se till att stämningen här på avena alltid är bra.

Hur hanterar du stressiga situationer? Oftast toppen bra utan problem men om det är 5+ personer som sitter och babblar samtidigt så kan det bli lite jobbigt eftersom det ofta är svårt få de att tysta ner sig. Många har på servern ger inte staffsen här respekten de förtjänar. Såklart att de också ska bli respekterade men de ska vara tacksamma att ni staffs gör allt detta för våran server. Utan er staffs hade nog inte servern varit var den är idag.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Nej

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? RP, Medlemskap, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Helst inte I donation eller jobb eftersom jag har tidigare varit medlemskaps-ansvarig och varit helper tidigare.

malka

Ny Medlem
Meddelanden
24
Trofépoäng
3
++++++++rep jävligt mogen grabb asså kommer passa bra som staff

Annanas

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Jobb Ansvarig
Meddelanden
10
Trofépoäng
1
+++Repp skit bra ansökan och mogen grabb, riktigt trevlig och skön!

Top Bottom