Nekad vicce | Temporär Ban Överklagan [LuddzePudzze]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

vicce

Medlem
Meddelanden
37
Trofépoäng
6
Användarnamn: vicce

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199303755272/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:110000150140608

Vad är din discord tagg? vicce_1

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? lurresnurre

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag tydligen copbaitade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var vid piren och snackade med polisen så sa de från ingenstans att jag skulle hoppa ur bilen så jag fråga varför och de svarade inte och jag hade droger på mig så jag körde därifrån sen åkte jag tillbaka efter 10 sekunder och sa till min kompis att vi skulle dra till systembolaget för o köpa vodka sen åka tillbaka, sen tog det kanske 1 och en halv timma innan jag blev bannad för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag har ingen aning, det tog ju en jävla tid för de och banna mig överhuvudtaget och de fanns ingen anledning för polisen att be mig hoppa ur fordonet så ja vet inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad ett flertal gånger för copbait men alla de bansen har jag blivit unbannade från. Men jag har lärt mig.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte åka tillbaka för och hämta min kompis för å säga att vi skulle till systemet för det var det staffsen sa att jag blev bannad för.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

LuddzePuddze

Ny Medlem
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
tyvär kommer jag inte unbanna dig eftersom jag bannade dig dagen innan för copbait och en dag senare så blir du bannad för det igen. och du kanske tror att det inte var copbait men enligt oss så var det sunt och copbait. du får sitta kvar med din ban och tänka efter lite innan du börjar spela igen.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom