Godkänd Lallaren | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Lallaren

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: Lallaren

Vad är ditt namn i verkligheten? hannes Jansson

Vad är ditt discord namn? hannesbror

Vad är ditt födelsedatum? 3 Juni 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johnny López och är född 1998-02-03, Johnny ¨John¨ har haft en väldigt dålig uppväxt med en mamma som var alkoholist, en pappa som var med i en kriminell organisation och en store bror som har varit kriminell men varit clean i över 10 år. Johnny har valt att inte gå något utav dom spåren och har jobbat på många lagliga jobb och nu är Johnny sugen på att starta upp en egen firma, vad för firma vet Johnny inte än men Johnny har sina tankar och planer. Johnny ¨John¨ har planer på att starta eget företag så Johnnys mål är att starta ett företag och få det att gå bra för verksamheten. Men Johnny har också mål så som att skaffa nya vänner nytt umgänge och skapa roliga minnen som är minnen för livet.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 3 fördelar med min karaktär är, 1. Min karaktär har en väldigt lång stubin, 2. Min karaktär är väldigt snäll och väldigt godhjärtad och vill allas bästa. 3. Johnny är också väldigt empatisk.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1. Om det går överstyr så kan Johnny ryta ifrån väldigt hårt. 2. Johnny är inte den bästa på att köra bil. 3. Johnny är väldigt klumpig

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriöst RP mycket skratt och minnen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag jag har spelat FiveM ett bra tag.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska sträva efter makt och pengar utan spela så att alla har kul. för att det skulle vara tråkigt om någon skulle haft ett ego. så skulle det blivit tråkit mot ena parten.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt Förnuft för mig är att man ska tänka till en extra gång innan man utför något.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, Failrp, NLR, Suntförnuft och Socialt RP

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Top Bottom