Godkänd Jeppe123 | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Jeppe123

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: Jeppe123

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151119854/

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 811037

Vad är din discord tagg? jeppe.og

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? kuzman

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-11 135409.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag riktade på en i gsf och sköt efter jag har sökt igenom han men tog inget!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag jagade en i gsf det är samma grabb som har gjort grova fel innan och jag rpade ju på att han har dödat mig nästan så jag jagar han och vi åker upp t broarna i en sväng så ds vi så för mig krockade vi it men han flög in i väggen. jag och min polare hoppar ut och riktar på han jag kollar igenom han och tar inget. Jag e 100% säker på att det var han som försökte döda mig förut så jag gav han ingen tjans att leva och jag dödar han och jag kan se att det var lite fel för att man ska ju hälst ha en tjans att överleva men visste att den där lallaren får it tjansen så jag dödade han

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tyckte igentligen it att jag gjorde så mycket fel men det var lite fel att han it fick tjansen att värna om hans liv men kan visa ett klipp som hände i måndag och därför jag ville att han skulle dö. https://medal.tv/games/gta-v/clips/kFz4cq0Vnxvcd9mrp?invite=cr-MSxTVnksMjEzOTYxMzI3

han gjorde grova fel men man kan it ta ärende på han för att det var längre en en dags sen

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev grovt lallad av en polis så jag c-logga för han skulle sätta in mig i fängelset när jag var polis. Men a det var fel att c-logga

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? it döda han och låtit han ksk paya ut sig själv.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Top Bottom