Godkänd kurden | Medlemskap ansökning [𝐿𝓊𝓃𝒹𝑔𝓇𝑒𝓃]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

kurden

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? yousef

Vad är ditt discord namn? real.kurden

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2011

Berätta om din karaktär. min karaktär heter ahmed och var uppväxt i den kriminella staden malmö rosengård. ahmed var ung gick till skolan som en normal 10åring tills han fick några vänner som var med i gänget hyenorna och där ifrån börja han kliva och sälja droger och vapen då han börja bli rik vid 17 års åldern då börja han en mafia som heter iskalla mafia och därifrån hämta han en fru och hmäta 2 två barn men en dag såg oppsen han lacking och han fick en skott rakt i pannan men han hade tur och överlevde så han reste till usa för att starta ett bättre liv och det gick bra han fick ett bra jobb som bettalade bra och en fru.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär min karaktär är snäll. lugn. rolig.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär han hatar curry han hatar mobil han hatar toflor number one enemy.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med bra socialt rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? japp har rollspelat i 2 år nu

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? tex jag och min vän har nyss gjort ett rån polisen är efter oss och polisen pyttar oss under 80 och vi hoppar support och börjar grina darför vi förlora ett scenario. alla ska vinna scenario inte bara jag ska vinna ett scenario

Vad är suntförnuft för dig? logiskt tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm innebär att man tex skjuter nån och dödar dom utan någon anledning. vdm innebär att man kör över någon och dödar dom utan anledning

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack.

Top Bottom