Nekad real.kurden | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

real.kurden

Ny Medlem
Meddelanden
4
Trofépoäng
1
Användarnamn: real.kurden

Vad är ditt discord namn? real.kurden

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sc Styling bitr chef

Varför vill du bli Chef/VD? varför just jag vill bli bitr chef inom meko är att jag har tid att hantera roller jag har tid att ta intervjeuer med folk som kan jobba här hos mekonomen jag är kompetent och mogen jag vet mycket om den här rollen och har erfaren för denna rollen. jag vill förbättra servern med att folk tex vill at mekonomen ska vara öppet hela tiden men jag har tid för det så jag har mycket tid till denna rollen. och jag har ett stort intresse om denna rollen jag har alltid velat vara bitr inom meko darför jag tycker det är kul att jobba och fixa bilar.

Vad rollspelar du som för tillfället? krim men om jag blir bitr i meko kommer jag spendera mycket tid på det också

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? jag har varit chef på andra servers och vet hur det går till när man är bitr chef inom mekonomen

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer utveckla med att anställa många som har erfaren och som är kunnig inom mekonomen rollen och jag kommer utveckla med att vara snäll mot våra kunder ha ett snäll ton med dom och göra rätt inom den här jobbet och inte abusea det för andra grejer.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag är kompetent är mogen kan hantera denna rollen har tid att hantera denna rollen jag har inget mer att säga men jag hoppas jag blir mekonomen bitr chef

Hur många bans har du? 2

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Hej Kurden! Bitr. chefs positionen är inte något man ansöker till utan det väljer chefen på det jobbet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom