Nekad Kronan Orginal | Chef-jobb ansökan (mikka)

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kronan Orginal

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kronan Orginal

Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygg Hansa

Varför vill du bli Chef/VD? Har aldrig jobbat som på Trygghansa tidigare så tänkte att det skulle bli kul o testa på något nytt. Jag kan tänka mig att det är väldigt roligt då man får träffa väldigt många eftersom folk köper bilar hela tiden och då måste dom vara försäkrade så jag kände också att det skulle behövas.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej. Faktiskt inte jag hade gärna velat testa på något nytt. Jag är lätt lärd så det ska inte vara några problem.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer anställa duktigt folk som är aktiva och drivna. Kommer att ha se till o ha öppet nästan hela tiden o va så aktiv de bara går. Jag kommer att vara så social som möjligt och visa att vi finns så att så många som möjligt försäkrar bilarna.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är ansvarsfull och aktiv. Kommer att anställa så många bra som möjligt. Kommer att vara väldigt aktiv. Trygg Hansa kommer att växa väldigt mycket och bli stort. Ni bör anställa mig för att jag är social, trevlig och kommer vara väldigt aktiv.

Hur många bans har du? 0

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom