Godkänd Kronan Orginal | Chef-jobb ansökan [Novuz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Kronan Orginal

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: Kronan Orginal

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sc Styling

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli VD för att jag tycker det är roligt att få bygga upp ett starkt och bra arbetsteam. Jag vill anställa många duktiga mekaniker. Jag är bilintresserad irl och är ganska kunnig så jag kan få kunden att köpa t.ex annan fjädring och förklara varför man vill ha de.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja. Jag har varit chef på Autoexperten på en annan server och det var så himla roligt. Det gick riktigt bra för jag var väldigt aktiv och anställde väldigt många duktiga och aktiva mekaniker. Jag är som sagt duktig irl på motorer och styling.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att driva företaget på ett ansvarsfullt, empatiskt sett. Jag kommer att säga vad jag gör på bilen och varför man gör så. Jag kommer att anställa aktiva, duktiga och trevliga mekaniker. Jag kommer att vara hård på att man ska vara aktiv och trevlig mot kunder och kollegor. Jag kommer att se till så att mekanikerna inte använder jobbet för sin egen vinning. T.ex åker bara dit för att styla/reparera sina egna bilar eller deras kompisars gratis. Jag kommer att vara en hård och sträng VD som tar minsta lilla otrevlighet, oaktivitet och vinning för sig själva väldigt hårt. Gör man något av dessa får man sparken på direkten.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är en duktig VD ser till att alla gör det dom ska. Jag kommer att vara väldigt aktiv och driven för att få jobbet att rulla på och så att kunderna alltid har fräscha, pimpade och fina bilar. Blir så mycket roligare då. SC Styling kommer att vara bättre än någonsin.

Hur många bans har du? 0

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom