Nekad katt | Ban Överklagan [Elias]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar tas här på forumet. Behöver du hjälp så öppnar du en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

katt

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: katt

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561197963772455/

Ditt Hex-ID: steam:110000100358227

Vad är din discord tagg? syndet39

Vem var det som bannade dig? Elias

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag rdmade och lootade poliser.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag bestämde mig för att rdma och sedan loota poliser. Tänkte inte så mycket då så jag bara gjorde det för att jag ville ha kul och att för att ha vapen. Men det var ju en dålig ide. Ångrar mig nu att jag gjorde det för att jag vill kunna spela och ha kul, nu vet jag att jag it ska göra dumma saker för då händer detta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej, det var inte en felaktig ban. Jag gjorde fel och jag erkänner det nu. Ångrar det för nu kan jag inte spela på servern, har lärt mig av minna misstag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. inga bans tidigare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte rdma eller loota och bara spelat spelet på det rätta sättet. Har lärt mig att man inte ska göra sånna här saker.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår det.

Elias

Head-Mod
Personalmedlem
Head-Mod
Meddelanden
6
Trofépoäng
1
Vill ha en ordentlig ban överklagan för att ens tänka på att unbanna. Skriv om skriv rätt och utveckla.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom