Nekad HolgerTeo | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HolgerTeo

Ny Medlem
Meddelanden
1
Trofépoäng
1
Användarnamn: HolgerTeo

Vad är ditt namn i verkligheten? Teodor Jansson

Vad är ditt discord namn? HolgerTeo

Vad är ditt födelsedatum? 28 Augusti 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Björn Svensson kommer från norra Sverige. Han föddes i en arbetar familj med en pappa som jobbade i skogen. Hans familj hade ont om pengar vilket gjorde att han var tvungen att jobba på kvällar. Han jobbade då på en bilverkstad där han fick lära sig allt om bilar. Detta gjorde att han på gymnasiet valde att gå fordon med planen att jobba heltid på verkstad när han tagit studenten.

Planera ändrades dock när han som 19 åring blev inkallade till att gör lumpen. I lumpen trivdes han och efter 11 månader så valde han att ta anställning som soldat. Under sin tid i lumpen så träffade han en kompis vars namn var Erik. Erik och Björn blev extremt nära vänner och tillbringade mycket tid med varandra. Dom båda älskade också sina jobb vilket gjorde att dom direkt sa ja när frågan om utlandstjänst. Dom blev sickade till mellanöstern där deras jobb var att skydda den svenska ambassadören i landet. En dag blev dom anfallna och understriderna blev Erik skjuten och avled på plats. Kulfragment från
skottet som dödade Erik träffade också Björn i ansiktet vilket gjorde honom blid på ett av ögonen.

händelserna i Syrien blev självklart ett stort trauma för Björn och har gett honom stora problem med relationer till andra mänskor. För att försöka få en nystart i livet så valde Björn att flytta till Avena.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Målmedveten, smart och töff

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Känslokall, bitter och svårt för att släppa folk nära

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag är en seriös och social spelare som kan hjälpa till katt höja serverns rp med roliga scenarion åt båda parter

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har spelat rp i kanske 5 år med typ 2000 timmar på steam

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska planera ett scenario för att känna så mycket pengar som möjligt utan för att det ska vara så kul som möjligt far alla parter

Vad är suntförnuft för dig? Kan man suntförnuft så kan man rp det är den ända regeln som en bra rpare behöver suntförnuft = rp

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, power gaming och meta

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag har dyslexi så lässen om jag it är det bästa på skriftliga ansökningar

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,091
Trofépoäng
38
Status