Nekad Karlss11 | Chef-jobb ansökan [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karlss11

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Vad är ditt discord namn? Karlss11

Vilken arbetsplats ansöker du till? Makia advokatbyrå

Varför vill du bli Chef/VD? För att jag vet vilka personer som är bra att ha som personal tex dem som är väldigt aktiv och som verkligen lägger ner tid på jobbet och inte bara sitter i tjänst och inte jobbar, jag vill ha något som faktiskt kan bli respekterat på grund av snäll och aktiv personal

Vad rollspelar du som för tillfället? dhl, där jag levererar paket

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej men jag har jobbat på securitas och trygghansa så jag har erfarenhet från olika arbetsplatser.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Genom dem bästa anställda vilket kommer bli en upplevelse med roligt rp så jag kan nog bidra en skön arbetsmiljö

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag vet att jag har kunskapen och rp nivån för att klara det och för att göra en rolig upplevelse

Hur många bans har du? Jag har 4 medans 2 av dem var felaktiga, och eftersom jag har varit på denna server ett tag så tror jag att det bästa är om jag blir chef, då mina bans har varit missupfatande

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom