Nekad Karlss11 | Chef-jobb ansökan [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Karlss11

Ny Medlem
Meddelanden
9
Trofépoäng
1
Vad är ditt discord namn? Karlss11

Vilken arbetsplats ansöker du till? Taxibolaget AB

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli chef på Taxibolaget AB för att jag har bra erfarenhet av olika jobb och jag älskar att ta ansvar. Jag tycker om att leda andra och lösa problem och se till att både dom kunder samt personal får ett bra rp.
Jag är en person som jobbar hårt och jag känner att jag är tydlig i mitt ledarskap och vill hela tiden förbättra hur saker fungerar. Jag tror att jag kan bidra till att göra företaget ännu bättre samt den sociala rp.

Vad rollspelar du som för tillfället? dhl, där jag levererar paket, jag har dock jobbat inom securitas och trygghansa förut

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Nej men jag har varit bitr chef på en annan server vilket var jätte roligt men jag söker efter mer, jag är ute efter chef positionen

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag vill att alla som jobbar här ska trivas vilket jag kan göra med rätt inställning. Jag tänker göra jobbet tydligare, så att alla vet vad de ska göra. Jag vill att vi ska prata bättre med varandra och hjälpa varandra mer. Jag kommer också lyssna på idéer från personalen, så att vi tillsammans kan göra jobbet lättare och ge kunderna ännu bättre service.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag vet att jag har den rätta moralen och rp för detta jobb.

Hur många bans har du? 4, då dem mest har varit på grund av den dåliga fps jag har då jag kraschat lite men på min skärm har jag inte kraschat och då har jag fåt vdm ban och en anticheat ban men det var ett misstag så det blev fixat

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Taxibolaget finns tyvärr inte, du får jätte gärna ansöka till ett annat ledigt chefs jobb!

Din Chef-Jobb Ansökan har blivit nekad.
Tråd låst och flyttad till Chef-Jobb Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom