Nekad Jeppe123 | Permanent Ban Överklagan [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jeppe123

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199151119854/

Ditt Hex-ID eller BanID: Ban-ID: 761761

Vad är din discord tagg? jeppe.og

Vad är det för typ av avstängning? Server, Discord

Vem var det som bannade dig? macke

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-17 175240.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? vet it för att jag hade bra aim och döda tre i hs. free kills och det var fusk. ladda ner en pc cheker men sog att jag hade fusk men bara roblox fusk o cs. kan ju inte bevisa det men pompi o novuz får gärna kolla.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: https://medal.tv/games/gta-v/clips/kUQmScpJUzTOfrWhV?invite=cr-MSxNVHUsMjEzOTYxMzI3&v=60, sen bad dom mig hoppa sup och sa att jag hade fusk blev pc chekad sen så stog det att jag hade det men svär hade ej det.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Ja den var helt felaktigt för jag andvände inte de. har andra fusk som kan ha blivit detectad, har cs o roblox fusk som e gammla förmodligen dom som detectade de.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Har inte blivit perma tidigare

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ingenting gjorde inge fel. får väl sluta har bra aim.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Macke

Mod
Forumpersonal
Mod
Medlemskap Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Kreatör
Meddelanden
19
Trofépoäng
1
Nekad. Echo pc check detectade 100% fusk