Nekad jaffar | Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

jaffar

Ny Medlem
Meddelanden
3
Trofépoäng
1
Användarnamn: jaffar

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199435816327/

Ditt Hex-ID: steam:110000157f31d87

Vad är din discord tagg? ykwf/jaffar

Vem var det som bannade dig? Space

Bild på banmeddelande: File(s) attached

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att dom valde att banna mig för det blev lite knas i support

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis fick indragen krim och skulle få tillbaka den men lämnade servern och då var han lite sur över det och hoppade support, vi sitter och pratar med några helpers sen börjar vi prata med Space, Exo och Novuz och det var då min kompis "abaz" vart väldigt kaxig mot dom och jag tyckte det var lite roligt där i support eftersom det var så lalligt från hans sida, vi går lite fram och tillbaka varför han fick indragen krim osv, sen började space ha lite attytid och då skrattar jag för det var ju jävla lalligt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja jag tycker att den var rättså felaktig, eftersom jag gjorde knappast ett skit var för det mesta enbart tyst under hela support ärendet

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ALLA mina tidigare bans har varit felaktiga så förutom denna p bannen har jag inte varit bannad innan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? En viktig sak jag hade kunnat gjort annorlunda var kanske inte vara "kaxig" i support

free free gjorde knappt något förutom och skratta :c

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Bilagor

• ban bild avena.png
    ban bild avena.png
    102.4 KB · Visningar: 12
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom