Godkänd RALLE | Medlemskap ansökning[kim]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

RALLE

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: RALLE

Vad är ditt namn i verkligheten? Rasmus

Vad är ditt discord namn? c7an

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2009

Berätta om din karaktär. Glen Lykstolpe växte upp i en hård förort där betongen var kall och lojaliteter ännu kallare. Med en ensam mamma som kämpade dag och natt, och en pappa som försvann innan Glen lärde sig säga hans namn, blev gatan snabbt hans lärare.

Redan som tonåring var han djupt inne i kriminaliteten. Han sprang ärenden åt äldre killar, lärde sig läsa av människor och situationer på ett ögonblick. Det var så han fick smeknamnet "Lykstolpen" – alltid där, alltid tyst, såg allt.

Men allt förändrades den natten då hans bästa vän Jaffar blev skjuten. Glen stod inte långt därifrån. Det var inte ens de som bråkat, men ändå föll Jaffar. Kvar stod Glen, som en jävla lykstolpe i natten, och svor att någon dag... någon dag skulle det här betyda något.

Sedan dess har han försökt ta sig ur. Han pluggar upp sina betyg, skriver texter om svek, ilska och kärlek till gatan. Men i tysthet bär han på ett löfte – att ta igen för Jaffar. Inte med vapen, men med handling. Genom att hjälpa unga slippa det liv som tog hans bästa vän.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 1. Glen ställer alltid upp för dem han bryr sig om, och bär sin väns minne med stolthet. 2. Han ser detaljer andra missar och läser av folk snabbt. 3. Trots ett tufft liv har han rest sig och kämpar för att göra rätt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 1. Han har svårt att prata om känslor och bär mycket ensam. 2. Hans humör kan explodera, särskilt när han känner sig hotad eller sårad. 3. Efter svek och förluster släpper han inte lätt in nya människor.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag bidrar med seriöst och engagerat RP, där min karaktär har djup och utveckling. Jag gillar att skapa realistiska storylines, samarbeta med andra och bygga bra spel för alla runt omkring.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? jag har spelat fivem i snart 5 år så jag skulle säga att jag har erfarenhet. Har 1000+ timmar

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man ibland låter sin karaktär förlora eller hamna i underläge, för att skapa bättre och mer realistiskt RP. Det handlar inte om att alltid “vinna”, utan om att göra scenariot intressant för alla inblandade. Bra RP bygger på samspel, ibland är det din tur att förlora, ibland någon annans.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att tänka efter innan man agerar. Det handlar om att visa respekt, följa reglerna, och inte göra saker som förstör upplevelsen för andra. Man använder hjärnan, även i hetsiga situationer – både IC och OOC.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaiming- om man tar info från tillex discord till ic. Copbait- om man fiskar efter polisen alltså att man vill att dom ska åka efter. Man måste ha en hyfsat bra anlednig för att råna en mäniska men han måste vara krim och man får inte avrätta den som du rånar

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Ja

Nasse1337

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
624
Trofépoäng
18
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom