Godkänd William161903 | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William161903

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Användarnamn: William161903

Vad är ditt namn i verkligheten? William doonler

Vad är ditt discord namn? Kowalski

Vad är ditt födelsedatum? 19 November 2003

Berätta om din karaktär. Abu Jaffar föddes i en liten stad i Irak, men när han var fem år flyttade hans föräldrar till USA för att ge familjen en bättre framtid. De bosatte sig i Los Angeles, där hans pappa arbetade på en fabrik och hans mamma städade hus.Abu Jaffar växte upp snabbt och hjälpte till att ta hand om sina småsyskon medan hans föräldrar jobbade hårt.

Abu Jaffar var en smart och driven kille. Han drömde om att bli advokat eller kanske politiker för att kunna hjälpa sin familj och sitt samhälle. Men livet i deras område var svårt. Skolan han gick på var omgiven av gäng och kriminalitet, och det var lätt att hamna i problem om man inte var försiktig.

När Abu Jaffar var 16 år förändrades hans liv drastiskt. Hans äldre bror,Ahmed, som han såg upp till, dödades i ett gängbråk. Abu Jaffar var förkrossad och fyldles av ilska och sorg. Efter broderns död började Abu Jaffar ifrågasätta allt. Han tappade motivationen och började känna sig vilsen. Han fick höra om Avena och att staden var fylld med möjligheter så han ville flytta dit för att söka ett mening med livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer att göra många roliga spel scenario för många. har spelat roleplay ganska mycket för några år sen men tänkte börja med RP igen. jag kommer inte heller bara spela för min egen skull jag vill att det ska vara roligt för alla och inte bara mig själv

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? jag kommer inte bara spela för min egen skull jag vill att det ska vara roligt för alla och inte bara mig själv. Det kan handla om att min karaktär inte får exakt som han vill ha bara för att det skapa en roligare scenario för andara och inte bara mig själv

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM: Att döda spelare utan anledning är förbjudet. VDM: Att döda spelare med ett fordon utan en rollspelsmässig anledning är inte tillåtet. Powergaming: Att tvinga fram orealistiska händelser eller dra nytta av spelets mekanik på ett sätt som bryter rollspel är förbjudet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja har spelat i andra server och varit medlem där

Heter du samma på discord som på steam? Nej

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom