Nekad Jabal | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jabal

Medlem
Meddelanden
82
Trofépoäng
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Ange ditt födelsedatum: 2 Januari 2010

Ange ditt Discordnamn: Jabal1111 men visnings namn Jabal

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en mogen och engagerad människa. Jag bor i Halmstad är 15 år gammal. Mina interssen är fotboll och fivem.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? 8-10 timmar per dag

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? har varit medlem i 12 dagar

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill få upp serverns rp och vissa områden på servern. Jag vill komma upp i staff teamet och försöka att utveckla serverns rp och andra områden. Jag vill inte bli staff för att banna och vara taskig mot spelarna och tro att jag är något nej. Jag vill bli staff för att lära spelare hur de ska rpa på rätt och sätt och hur de ska sköta sig på servern. Jag vill också få upp jobbdelen och reports ingame. Jag som staff vill också kunna samarbeta med resten i staff teamet för att vi tillsammans ska jobba på att lösa alla problem på servern och få upp den inaktiva områden på servern. Jag kommer sköta mitt arbete som start och verkligen försöka mitt bästa som start för att komma högt i staff teamet.

Vad är din uppgift som Staff? Min uppgift som Staff är att se till att alla spelare har det bra och känner sig trygga på servern. Jag hjälper till om någon har frågor, löser problem, och ser till att reglerna följs. Om någon bryter mot reglerna försöker jag hantera det på ett lugnt och rättvist sätt. Jag försöker också skapa en bra stämning i communityt, så att alla kan ha kul och känna sig välkomna både nya och gamla spelare. Det är viktigt att vara aktiv, lyssna på andra och alltid göra sitt bästa för att hjälpa till. Som Staff är jag också ett exempel för andra spelare, så jag tänker på hur jag beter mig och försöker alltid representera servern på ett bra sätt.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer att bidra med ett lugnt rättvist och professionellt bemötande i alla situationer Jag har ett bra öga för detaljer följer serverns regler noggrant och har god förståelse för hur en stabil rpserver bör fungera. Jag är aktiv engagerad och redo att ta ansvar när det behövs oavsett om det handlar om att lösa konflikter hjälpa nya spelare eller ta itu med regelbrott på ett sakligt sätt.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag försöker alltid vara lugn och tänka klart även när det är mycket som händer samtidigt I stressiga situationer fokuserar jag på att vara saklig lyssna på alla inblandade och ta beslut utifrån reglerna inte känslor. Jag vet att som Staff måste man kunna hantera konflikter och högt tempo utan att bli provocerad eller stressad och därför påminner jag mig själv om att ta ett steg tillbaka, andas och lösa en sak i taget. Om det behövs tar jag hjälp av andra i teamet för att lösa situationen på bästa möjliga sätt.

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Kriminell, Medlemskap, Donation, Servervakt

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? nope

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38