Godkänd Jabal | Medlemskap ansökning [sebbe0000]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Jabal

Medlem
Meddelanden
82
Trofépoäng
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Ahmed

Vad är ditt discord namn? Jabal1111

Vad är ditt födelsedatum? 2 Januari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Jabal G han är född 1999-01-01 så 25 år gammal. Han var född i Syrien när det var massor av krig och bråk. När Jabal var 3 år gammal så flyttade han med sin familj till Sverige. När de var i Sverige så bodde de i borås och där bodde han 2 år och hade kul för han lärde känna nya kompisar. Således så flytta de till göteborg där började Jabal gå i skolan. Det var tufft i Skolan eftersom han var ett problem barn med många starka känslor. Jabal slutade skolan och tog studenten. Jabal började hänga med fel folk och de började ta droger. Jabal ville inte detta men han gjorde det så han inte kände sig utanför. Sedan börja Jabal ta mer och mer som blev väldigt dåligt för hans hälsa. Jabal blev avhängig av droger. Jabal gick med ett kriminellt nätverk och sedan började med massor av mer grejer...

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär 3 födelar med min karaktär är rättvis, pratglad gjädlespridare .

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär 3 nackdelar med min karaktär aggressionsproblem, girig och envis

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med mycket bra Rp,roliga scenarion,bra scenarion, Jag kommer bidra men en karaktär som kan alla regler som finns eftersom han är väldigt kunnig och smart. Jag kommer bidra med roligt Rp som inte är bara skjuta hela tiden.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp har spelat rp i 1 år snart och har mycket erfarenhet inom server tex Swewave,unive,vexon, ectis och velo.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att när man ska spela scenarion ska man spela inte bara för att vinna båda sidorna ska ha kul tex om jag blir jagad av en snut och har importbil så ska jag inte börja gasa till 400 och hoppa på berg då kommer jag ha kul samt göra suntförnuft och de kommer tycka scenariot är tråkigt.

Vad är suntförnuft för dig? Att man ska tänka logiskt tex inte gå upp random och bara slå någon för ingen anledning.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm random deathmatch dödar utan anledning eller bakom liggande scenarion. VDM vehicle deathmatch att du använder fordon som vapen. NLR new life rule att om du dör ska du inte komma ihåg något före du dog.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?

sebbe0000

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Godkänd o vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom