Nekad HugoPlato | Temporär Ban Överklagan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HugoPlato

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Länk till din steam profil: https://store.steampowered.com/

Ditt Hex-ID eller BanID: 412661

Vad är din discord tagg? hugobomull

Vem var det som bannade dig? Massi

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-07-31 212530.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För att jag körde in i honom flera gånger samt dödade honom vilket inte var med flit utan skulle tazea

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag var vid polisstationen (är polis) och bara stod utanför, sen kommer det 3 bilar förbi varav en som kör in i mig flera gånger så jag nästan dör samt kör in mig rakt i väggen när jag ligger ner vilket gör mig irriterad då det är vdm och ett regelbrott så jag blir sur och tar ut en egen bil för att få stopp på honom samt en kollega. Sen kommer fler bilar till platsen o kör in i våra bilar och då får jag nog och ska få stopp på en av bilarna men överdrev väldigt mycket men ångrar de väldigt mycket i efterhand.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag tycker inte den är felaktig då jag vet att jag gjorde fel och skulle aldrig mer göra om de då jag ångrar mig grovt att jag gjorde det, hade kunnat hantera de mycket bättre än vad jag gjorde men fick nog efter alla gånger jag blev vdmad. Sen var de absolut inte meningen att döda honom utan jag skulle tazea och tryckte på avtryckarknappen precis när han stod nära mig så råka slå honom istället. Ångrar mig grovt iallafall att jag körde in i hans bil flera gånger, kommer aldrig göra om de!

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har blivit felaktig bannad förr någon gång samt blivit bannad när jag var icke WL för hade inte riktigt koll på reglerna. Har inte koll på allt, men aldrig blivit bannad länge som nu och lär mig från mina misstag hela tiden och detta ångrar jag grovt då jag hade kunnat hantera de på ett helt annat sätt men ibland måste man få nog o de fick jag nu och de gick snett.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ja de hade jag, hade absolut inte behövt köra in i hans bil flera gånger, hade kunnat strunta i de helt o hållet då de var jävligt dumt av mig och kommer aldrig mer göra om det. Men fick som sagt nog när man blev påkörd flera gånger både liggande på marken samt stående.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår.

Senaste redigerad:

Massi

Aktiv Medlem
Meddelanden
244
Trofépoäng
18
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom