Nekad HugoPlato | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

HugoPlato

Ny Medlem
Meddelanden
7
Trofépoäng
1
Användarnamn: HugoPlato

Vad är ditt namn i verkligheten? Hugo Plato

Vad är ditt discord namn? hugobomull

Vad är ditt födelsedatum? 29 September 2004

Berätta om din karaktär. Namn: Joe Carlsson
Bakgrund: Joe är uppväxt i en mindre stad i södra Sverige. Hans uppväxt var ganska tuff då han växte upp med en ensamstående mamma som kämpade hårt för att få ihop vardagen då hans pappa dog när Joe var liten vilket han lider med varje dag som speglar hans vardag. Men istället för att lyssna på sin mamma så valde han istället att börja hålla på med hyss vilket ledde honom till en dålig väg i livet där han är väldigt bråkig men en väldigt fin människa inombords.
Intressen: Joe har inte så mycket intressen förutom att han gillar att träna samt att han vill bli polis i framtiden men först måste han försöka ta sig ur den kriminella världen. Han gillar även att va ute och festa vilket oftast brukar gå snett.
Känslor & personlighet: Joe är snäll inombords men hård på utsidan, har aggritionsproblem men har väldigt lätt för att skapa kontakt med andra. Han är inte rädd för något utan kan göra det mesta, han är väldigt händelserik.
Framtidsplaner: Joe vill bygga upp ett eget liv i staden – kanske starta ett eget företag, engagera sig i samhället och hjälpa till där han kan. Hans största mål i livet är att ha ett eget företag som rullar på på egen hand samtidigt som han kan få ordning på staden och samhället genom att va polis.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Lojal – han ställer upp för sina vänner och gruppen. Handlingskraftig – Elias tar initiativ och agerar snabbt i pressade situationer. Ingen rädsla - han är inte rädd för något utan kan göra allt för att lyckas med livet.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Tålamodet kan släppa om han känner att saker går orättvist till. aggressionsproblem då han kan bli väldigt aggressiv väldigt lätt. Tar ibland på sig för mycket ansvar och blir överväldigad.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en engagerad och seriös karaktär som bidrar till en realistisk och dynamisk rollspelsmiljö. Jag fokuserar på att spela med andra och skapa intressanta och trovärdiga scenarier. Jag är bra på att lyssna och anpassa mig, samtidigt som jag vågar ta initiativ i RP för att föra handlingen framåt.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har erfarenhet från tidigare RP-servrar både i GTA och andra plattformar som Unive. Jag är van vid att följa regler och förstå vikten av bra samspel.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka "vinna" i alla situationer. Istället bör man vara öppen för att förlora, bli överraskad eller misslyckas som då skapar bättre och mer realistiskt rollspel. Det handlar om att bidra till helheten och inte bara sin egen karaktärs framgång.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft är att kunna avgöra vad som är rimligt och rätt, även om det inte står tydligt i reglerna. Det handlar om att tänka logiskt, visa respekt mot andra spelare och fatta beslut som känns naturliga och realistiska för sin karaktär och situationen.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vapen får inte användas hur som helst – de ska ha en trovärdig bakgrund. Man får inte Metagamea, alltså använda kunskap man fått utanför spelet i spelet. Man måste spela sin karaktär trovärdigt och hålla sig inom rollen hela tiden (RDM/VDM är förbjudet). Kan ange fler i en intervju.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag är en engagerad person som tar rollspel på allvar, men som också har kul. Jag respekterar serverns regler och andra spelare. Jag vill vara med och bygga upp ett levande samhälle och skapa minnesvärda RP-stunder tillsammans med andra. Jag är också kommunikativ och lätt att samarbeta med vilket jag tror är viktigt för att bygga bra RP.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,092
Trofépoäng
38
Nekad, du tog inte din intervju i tid!