Nekad Herman | Permanent Ban Överklagan [ALZ]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Herman

Medlem
Meddelanden
49
Trofépoäng
6
Användarnamn: Herman

Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/user/hvnf-jmjm

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:11000015e936868

Vad är din discord tagg? realherman.

Vart är du bannad? Servern

Vem var det som bannade dig? Novuz

Bild på banmeddelande: Skärmbild (11).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? "Jag använde fuskfiler, vilket var helt oacceptabelt. Jag ångrar det djupt och jag förstår nu varför det är så viktigt att följa serverns regler. Jag kommer aldrig att göra om detta igen och har lärt mig min läxa.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jagh och en annan vän lall skjut lite tidigt på morgonen och jag ville testa ett fusk jag hade väldigt dumt utav mig kunde haft testat på dev server t.ex

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag och en vän spelade tidigt på morgonen. Jag bestämde mig för att testa ett fusk jag hade fått tag på, vilket var ett väldigt dumt beslut. Jag förstod inte riktigt konsekvenserna och skulle ha testat detta på en utvecklingsserver istället

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ag gjorde ett stort misstag genom att använda fusk. Bannlysningen var absolut rättvis och det var mitt eget ansvar att följa serverns regler. Jag har ingen ursäkt och förstår varför jag blev bannlyst

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle ha hållit mig till reglerna och inte använt fusk, även om jag ville testa något. Jag skulle ha valt att spela på en utvecklingsserver där jag kunde testa utan att påverka andra spelare.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, jag förstår och respekterar er process. Jag vill inte försnabba ärendet utan bara förklara min situation

Alz_9

Head-Admin
Forumpersonal
Head-Admin
Staff Manager
Donation Ansvarig
Meddelanden
255
Trofépoäng
18
Nekad!

Status