Godkänd Fiskpinnarfreak | Medlemskap ansökning [Faygooz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fiskpinnarfreak

Ny Medlem
Meddelanden
2
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? evelina.123_

Vad är ditt födelsedatum? 21 Augusti 2007

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Herman Lundell. Hon växte upp i en fattig familj med sin far och mor. Mammans namn va Gunbritt Lundell och pappan hette Åke Lundell. Herman har sedan barn inte varit bekväm med att vara kille och gillade att klä ut sig som dam. Tyvärr såg hennes pappa mycket hårt på de. Och de va inte lätt i skolan heller då många såg ned på henne för hennes val av identitet samt status i samhället då de var mycket fattiga. Hennes barndom kompis Kenneth va den enda som respekterade henne för den hon va, när Herman ville byta namn sa Kenneth att Herman va ett väldigt fint namn. Så Herman valde att ha kvar sitt namn även om de sågs ned av samhället att ha ett maskulint namn som tjej. Herman har besökt er fina stad Avena, då hon skaffat många vänner och återfann kontakten med Kenneth, och de gifte sig. Herman vill ta del i denna stad och bidra med bra stämning. Herman är dock lite arg på samhället och de har gjort att Herman hamnat på fel väg inom kriminalitet. Så Just nu siktar Herman på att tjäna pengar och bli kriminell.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Herman behandlar folk med respekt, försöker inte skapa bråk och gillar att bli vänner med alla.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kan bli lätt arg på folk som inte visar respekt och inte är snälla mot andra. Är inte så smart. Blir lätt avundsjuk.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra stämning och skapa bra tillfälen på servern. Tex så engagerade jag ett bröllop som många kom på och de verkade tycka de va kul.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja det har jag. Varit medlem på vation.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska spela för att båda ska ha kul, de handlar inte bara om att vinna.

Vad är suntförnuft för dig? Det är att man ska tänka logiskt. Att man ska behandla situationer som i verkligheten.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm, Vdm och powergaming

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Fyller 18 snart

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,831
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Faygooz

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
147
Trofépoäng
18
Godkänd, redan medlem.
Tråd låst & flyttad till arkivet.

Status