Nekad Ghost.1 | Chef-jobb ansökan [Scizzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
260
Trofépoäng
18
Vad är ditt discord namn? ghost.g1

Vilken arbetsplats ansöker du till? Sjukvådare

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill bli Chef/VD för att jag har ett stort intresse för ledarskap + jag vill hjälpa till lite och försöka göra stan bra och anstäla personer till jobbet och göra jobbet aktiv och göra jobbet roligt och försöka inte att personer ska dö jag vill hjälpa personer och aa det är typ bara jag som ansöker till det så jag tycket jag borde bli chef för jag är aktiv och kommer göra jobbet aktiv

Vad rollspelar du som för tillfället? Medlem

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja Unive men jag var inte chef

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jobbet kommer bli mer Aktiv ha mer personer som jobbar och ha det roligt och aa ha mer personern och hjälpa alla personer som bhöver hjälp på servern sen försöka ta in personer och göra jobbet mer aktiv för jag ser inte jobbet så aktiv och jag tror många vill ha sjkuvårdaren mer aktiv för när man dör så är det inte roligt att vänta 5 min + det är roligt för oss också

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej bara Avena

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är aktiv myckert jag vill hjäpa mycket och vill ha många som kommer vara aktiv jag vill samarbeta med polisen och ha det roligt och kommer ha mer personer på jobbet och ha det aktiv som jag sa.

Hur många bans har du? Vet inte Kanske 2 eller mer

Pringlich

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Meddelanden
27
Trofépoäng
1
Nämn gärna inte andra server till nästa gång. Enligt min åsikt tyckte jag den är helt okej. Kunde förbättras. men efter som inte sjukvården är jätte aktiv så skulle de behövas en liten förbättring. vet inte vem som sitter som sjukvårds chef just nu eller om platsen är ledig.

Ghost.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
260
Trofépoäng
18
Nämn gärna inte andra server till nästa gång. Enligt min åsikt tyckte jag den är helt okej. Kunde förbättras. men efter som inte sjukvården är jätte aktiv så skulle de behövas en liten förbättring. vet inte vem som sitter som sjukvårds chef just nu eller om platsen är ledig.
platsen är ledig jag kolla på dc

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38

Vi har tyvärr valt att gå vidare med en anann ansökan.

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38