Nekad Ghost.1 | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
260
Trofépoäng
18
Användarnamn: Ghost.1

Vad är ditt discord namn? ghost.g1

Vilken arbetsplats ansöker du till? Trygg-Hansa

Varför vill du bli Chef/VD? För jag ser att ingen är chef på Trygg-Hansa och ser att Trygg-Hansa Har är lite krupta men om jag blir chef så kommer jag ta bort kruptet på Trygg-Hansa och hjälpa till med dom som behöver hjälp jag kommer vara aktiv och hjälp mycket jag är snäll och vill ta den här jobbet sörjöst och ingen lall jag kommer ta inn sörjösa personal och inga som lallar på Trygg-Hansa jag kommmer hålla koll på alla min kolegor Och vara skit aktiv hoppas ni väljer mig som chef på Trygg-Hansa

Vad rollspelar du som för tillfället? Krim

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? aa jag har varit Chef här på Avena Trygg-Hansa och mer servers och vet vad man ska göra och bete sig

Hur kommer du att utveckla arbetet? Kommer göra Trygg-Hansa bätter och Aktiv och hjälpa till och skaffa bäter personal kommer ha en vist tid när vi öppnar och stoppa krupt

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej bara Avena

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Jag är snäll jag är skit aktiv och hjälper mycket ville göra Trygg-Hansa en bra jobb och en aktiv jobb på servern så slutar personer bli krim hella tiden jag kommer hjälpa även om jag är Chef jag kommer inte vara att jag är chef men är inte aktiv på Trygg-Hansa jag kommer va aktiv och hjälpa så mycket jag kan på Trygg-Hansa som jag sa jag kommer ha en vist tid vi öppnar på Trygg-Hansa.

Hur många bans har du? vet inte ksk 2 men någar är bara att dom banna fel och jag va staff så lalla vi staffs med varandra så kanske har jag typ 3 4 kanske men ni kan kolla upp det om ni vill hoppas ni tar mig som chef på Trygg-Hansa.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom