Nekad Ghost.1 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [reald1zzy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost.1

Välkänd Medlem
Meddelanden
260
Trofépoäng
18
Vad är ditt namn i verkligheten? Arkeljo

Vad heter du på discord? ghost.g1

Ange ditt födelsedatum 28 Maj 2012

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Jag vill hjälpa persner som inte kan skriva eller har problem så kommer jag ta intervju med dom och se om dom ska vara medlem + jag kommer vara mycket aktiv som medlemskap ans och göra det roligt när man ansöker och tar intervju jag kommer vara snäll och lysna på dom.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är snäll jag är aktiv mycket jag kommer ta intervju mycket för nu ser jag mycket personer som vill ta intervju och lära dom reglerna på servern om dom vet inte jag kommer hjälpa med att ta in personer för jag får många som säger hur ansöker jag till medlem så säger jag till dom så nu vill jag börja Godkäna eller naka eller ta intervju för jag tycket jag är aktiv typ hella tiden som jag sa jag villl att alla ska knua ansöka till medlem eller om dom kan inte ansöka så kan dom ta intervju med dom om dom har nåt problem att skriva.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Vara snäll mot dom och hjälpa dom ha försöka fixa det kanske dom har probel att ansöka på hemsida så kommer jag försöka hjälpa dom och vara snäll mot personen som behöver hjälp

Hur skulle du vilja bidra till och forma innebörden av att vara medlem på Avena? Jag kommer försöka ta in medlemmar och läsa medlemskap så snabb som jag kan jag kommer vara snäll och lynsa när dom tar intervju och ha det roligt på intervju lite.

Vilka krav tycker du att medlemmar på Avena bör uppfylla? Dom borde följa reglerna för jag ser många som fear rp vdm rdm osv Dom borde läsa reglera men det kommer jag göra när jag blir medlemskap jag kommer lära dom reglera så dom bryter inte mot dom.

Vilket ansvar anser du att du skulle ha om du var Medlemskap Ansvarig? jag kommer försöka se till att rät medlem ska komma in på server och inte lalla på¨servern och så dom svara på frågor rät.

Hur ser din nuvarande aktivitetet ut? Jag är aktiv nästan varje dag och försöker alltid vara tillgänglig

Har du som mål att gå med i staff teamet på Avena i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Hoppas jag blir staff och medlemskpa ansvarig för jag ansökte till staff. :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom