Inaktuell Ghost.1. | Ansökan till Staff

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Ghost.1.

Ny Medlem
Meddelanden
11
Trofépoäng
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Lionel

Ange ditt födelsedatum: 2 Maj 2012

Ange ditt Discordnamn: ghost

Berätta kortfattat om dig själv: jag gillar att spela fotboll och spela avena jag spelar varje dag typ om jag inte är iväg med familjen Jag trevlig lugn och rättviss.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? skol dagar 16.00 till 22.00 per dag helgen 12.00 till 02.00 ungefär

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? några månader typ 5 månader till 6 månader

Varför ansöker du som staff på Avena? hej jag ansöker om staff på avena för att hjälpa till som staff hjälpa medlemar se till så inte dom gör regel brott eller andra saker dom inte får jag har varit staff på andra servers jag tror att jag kommer kunna klara mig som staff och göra bra jobb och se till så rp nivån blir högt upp och se till så inte folk lallar eller vdmad eller rdmard alla typ så det blir en riktig rp och inte lall jag har även sätt hur det är att va staff där min bror är staff när jag har kollt på han när han gör staff arbete då ville jag ochså prova bli staff då tänkte jag ansöka som jag gör nu så jag vill hjälpa till med servern

Vad är din uppgift som Staff? mitt uppgift som helper är att se till som medlemar och krim gör rätt inte bryter mot regelbrott eller sånt och mitt jobb är att speca ta reports samt ta support

Vad kommer du att bidra med som Staff? jag kommer bidra till mycket rättvissa scenarion och jag kan bidra till mycket social rp nivå och hjälpa till så det inte är lall och försöka på en bra rp server här på avena
har varit staff på andra servers så vet hur det är att va staff

Hur hanterar du stressiga situationer? jag brukar säga till mig ta 3 djupa anetag och så tar jag 1 i taget först från 1 sida sen den andra så dom inte bråkar under support ärendet

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Kriminell, Servervakt, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? nej tack ändå

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom