Godkänd Folkrace | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Folkrace

Ny Medlem
Meddelanden
5
Trofépoäng
1
Användarnamn: Folkrace

Vilken arbetsplats ansöker du till? Ragnhilds bilfirma/Chef

Varför vill du bli Chef/VD? För vi behöver en bra chef som är snäll emot kunder och är inne ofta så vi kan sälja mer bilar. liksom en bra chef ska kunna prata effektivt, både med kunder och med dem anställda. Det skapar en positiv arbetsmiljö och nöjda kunder. Och det tycker jag att jag kan.

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Jag har haft möjlighet att arbeta på flera olika bilfirmor, vilket har gett mig mycket erfarenhet inom branschen. Medans jag har jobbat på dessa bilfirmor har jag lärt mig hur man säljer bilar bra så att folk vill köpa och marknadsföra bra också. Utan även hur man hanterar kunder på det bästa sättet. En av de mest viktigaste gångerna i min karriär var när jag fick rollen som vice chef på en bilfirma.

Hur kommer du att utveckla arbetet? Vi kommer sälja mer bilar en någonsin och känna mycket pengar och förhoppningsvis att får en bättre jobb miljö. Satsa på utbildning för säljteamet i kundservice och produktkunskap. Erbjuda flexibla arbetstider eller andra förmåner som kan förbättra medarbetarnas livskvalitet.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det är klart det är ju fortfarande en bra server så jag kommer fortsätta.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Nej inte just nu eller lite Nordix lall men det är för att man ska få bättre fokus när man spelar en rp server.

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? Ni borde sätta mig som chef för jag har jobbat på många olika bilfirmor kan mycket om bilar och har alltid gillat bilar och så att vi ska få en bättre jobb miljö en någonsin.

Hur många bans har du? jag har ingen ban på någon server och har bara haft en på snöstaden i 30min för att jag råkade köra på någon.

Top Bottom