Godkänd Macke. | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Macke.

Medlem
Meddelanden
79
Trofépoäng
8
Användarnamn: Macke.

Vad är ditt namn i verkligheten? Max

Vad är ditt discord namn? max011755

Vad är ditt födelsedatum? 27 December 2009

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Axel Stark, han är 30 år gammal, han är för och uppvuxen i en liten by med sin familj. De bodde på en gård där de hade många typer av djur, de hade även en liten gårdsbutik där Axel brukade jobba på somrarna. Hans uppväxt var mycket bra med närvarande föräldrar och sina två syskon. Han var under sin barndom väldigt duktig på många olika sporter. Han har tävlat i olika typer av motorsporter där han har tävlat i banracing, gokart och folkrace. Han kom väldigt långt i sin banracing karriär där han kom hela vägen upp till att tävla i SM.

När Axel kommer upp i vuxen ålder så trots allt han har varit med om tidigare i sitt liv lyckades han började jobba på många olika företag men det han trivdes bäst hos polisen han jobbade på för några år sedan. Han är i nuläget arbetslös men han försöker allt han kan med att hitta ett nytt jobb. Nu för tiden sitter han mest hemma och spelar tv-spel eller är ute med kompisar på stan och hänger. Han drömmer om att komma tillbaka till polisen nu.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Axel tre fördelar är nummer ett, är att han är väldigt uthållig och kan fokusera på en sak under hård press en längre tid. Nummer två är att han är väldigt bra fysisk, han har en väldigt bra kondition och klarar av det mesta som kan vara jobbigt fysiskt. Hans tredje fördel är att han är väldigt bra på att förstå folk och kan lätt känna in hur motparterna känner sig. Han är även väldigt bra på att prata med folk som har det tufft i livet eller folk som behöver stöttning mentalt.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Nackdel nummer ett hos Axel är att han ej är att han har skriv- och lässvårigheter som gör att han ej kan läsa en text lika snabbt som vissa andra kan. Och han kan ej skriva snabbt och har svårt med stavning. Nackdel två är att han kan bli väldigt arg eller lät upprörd när han ej har ätit alla hans måltider, eller om någon ej låter han vara när han måste koncentrera sig på en viss sak. Nackdel tre är att han har väldigt svårt att sitta still under en längre period. Han vill helst alltid ha något att göra, och på grund av det så brukar han ofta gå runt när det är något han måste vänta på så att han har något att göra men ändå kan koncentrera sig på saker som han måste.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra med en bra rp nivå, samt att jag kommer bidra med bra scenarion. Jag kan bidra med en unik karaktär med speciella egenskaper och andra personliga saker som har med min karaktär att göra. Jag kommer att bidra med väl planerade scenarion så att det kan va kul at vara inblanda i ett scenario både för mig och motparten. Jag ska försöka bidra med min mest realistiska rp jag kan få ut från mig i olika situationen.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har spelat på denna server innan sedan har jag även spelat på Strive, Unive, Avelia, Vågen och Velo.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska vinna alla scenarion utan man ska försöka spela så att den parten med bäst rp eller scenario viner så att alla kan medverkat i ett bar och välplanerat scenarion.

Vad är suntförnuft för dig? Sunt förnuft menas med att man ska ta rimliga beslut och försöka att spela så realistisk du kan. Man ska till exempel inte ta en cross och åka in med den in i en mataffär och sedan köra runt där inne och ta sönder saker.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? NLR, PWG, VDM, RDM, C-Log

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom