Godkänd felixboss | Medlemskap ansökning [sven bodin]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felixboss

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Felix

Vad är ditt discord namn? felleman122442

Vad är ditt födelsedatum? 11 Juni 2009

Berätta om din karaktär. Alex Kleberg växte upp i litet samhälle med bra föräldrar men dock inte många kompisar, han hade lätt för sig i skolan osv men hans adhd blev snabbt ett problem eftersom han hade det svårare när han växte upp. Alex kan lätt bli sur men är bara på folk som lyckas gå han på nerverna annars är en en rätt så lugn seriös kille. Alex drömmer om att bli en känd, rik och ha mycket kontakter som man kan vända sig till, i framtiden vill han antingen vara egenföretagare eller gå med i gäng då han gillar när saker går hans väg men han är extra seriös när det kommer till pengar. Ett av Alexs största intressen är pengar/hur man tjänar pengar, ibland så gör han mycket bara för att få pengar även fanns det kan leda till sämre saker som påföjld.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär Han är seriös, social och hjälper gärna till med saker andra inte kan, t.ex betalar för reperationskit osv.

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Han blir lätt sur, har ganska svårt med skämt och vibbar som finns i luften t.ex om någon försöker få han att gå därifrån fast inte säger det direkt till han då så har han svårt att uppfatta vad de menar. Sist så har Alex extremt dålig ekonomi, han spenderar pengar vårdslöst

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till roliga, seriösa scenarion, Hög och bra rp

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja jag har kört på servern ett bra tag och jag har förbättrat mitt rp extremt mycket, jag har även kört på andra servrar innan jag bytte till avena så jag kan alla regler osv

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man ska kunna spela scenarion där allt inte går ens väg t.ex att man blir rånad i något scenario ska man ändå kunna rpa på det och inte bara bli sur eller clogga för att undvika scenariot

Vad är suntförnuft för dig? att man vet vad som är rätt och fel t.ex inte kör i berg med bil som inte är till för det eller att man inte är lugnare runt poliser osv när man kanske är efterlyst

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Copbait, fearrp, rdm, vdm

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

sven bodin

Medlem
Meddelanden
89
Trofépoäng
8
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 72h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom