Nekad felixboss | Temporär Ban Överklagan [Pergusonrose]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felixboss

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125087508/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:1100001456dc514

Vad är din discord tagg? felleman122442

Vem var det som bannade dig? Pergusonrose

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-04 001603.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Eftersom jag gjorde regelbrott

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag och min kompis hade ej en bil eftersom våran gick sönder då så såg vi en kille på en MC då så frågade vi om han kunde skjutsa oss då så sa han "nej fan heller" typ. Efter det körde han iväg och jag och min kompis blev lite arga då så tyckte min kompis att det var en bra ide att skjuta han, efter det så sköt jag bara utan att tänka men upptäckte snabbt min misstag efter det hände

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Jag tyckte att bannen var rätt men ändå fel, tänkte att min hetsiga tänkande gjorde mig själv bannad. Hade kunnat vara mindre straff eller bara en varning men förstår ändå hur staffsen tänkte och vad mitt fel var.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: har blivit bannad några gånger för lallare under den tiden då jag började spela, efter det så har min rp nivå blivit högre och jag har verkligen börjat spela den karaktären som jag är.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat tänka efter och inte skjutit vilket var jätte dumt. jag insåg snabbt mitt fel men tänkte inte efter innan och hade inte åtanke på konsekvenserna.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom