Godkänd felixboss | Temporär Ban Överklagan [xyz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felixboss

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199125087508/

Ditt Hex-ID eller BanID: steam:1100001456dc514

Vad är din discord tagg? felleman122442

Vem var det som bannade dig? sjödin

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-05 205744.png

Varför tror du att personalen valde att banna dig? För jag hade polis yrekt utan att vara polis

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Jag hade fått polis yrket utan att jag frågat om det eller gjort intervju, då så tänkte jag inte på det så mycket men då så va det en annan med polis yrket som hjälpte mig byta till polis kläder efter det så blev jag bannad för polis utan polis

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Ja och nej, tyckte bannen var fel eftersom jag kunde inte hjälpa att jag fick polis yrket men jag var trots allt en polis och rpa på det. Visste inte riktigt hur det funkade så trodde bara att jag blev en polis från ingenstans. Men bannen var rätt men hade varit bättre med en spark från jobbet och låtit mig byta kläder också hade det bara inte varit någon mer om saken. Tror också att om sjödin hade vetat hur det var så hade han varit mer förstårlig och låtit mig byta kläder och fått spark från jobbet.

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har blivit bannad för lallare innan men har förbättrat mitt rp efter varje gång och sedan har jag blivit bannad för fearrp 1 eller 2 gånger men nu så har jag inte gjort det och accepterat min förlust i vissa scenarion.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Jag hade kunnat sagt upp mig från jobbet och inte tagit hjälpen av han som hjälpte mig byta kläderna och istället bara sagt jag är inte en polis jag har bara fått jobbet men istället valde jag trots allt att ta hjälpen och rpa på det.

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom