Nekad felixboss | Ansökan till Staff [Enzo]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

felixboss

Ny Medlem
Meddelanden
12
Trofépoäng
3
Vad är ditt namn i verkligheten? felix

Ange ditt födelsedatum: 11 Juni 2009

Ange ditt Discordnamn: theoboss12344

Berätta kortfattat om dig själv: Jag är en glad positiv kille som gillar att köra moppe samt vara ute mycket. Jag gillar att spela fivem och gillar att se en förändring, jag är mogen och kan ta kritik.

Mellan vilka tider kan du vara aktiv? kommer kunna vara aktiv ungefär 4 till 6 timmar varje dag frånutom om jag t.ex är på semester eller liknande

Hur länge har du varit en Medlem på Avena? Ungefär 1 månad

Varför ansöker du som staff på Avena? Jag vill bli staff då jag vill som sagt se en förändring och gillar när saker går framåt. Jag har själv blivit bemött på bra sätt i support och nu vill jag vara de som ger samma bemötande tillbaka till andra spelare. Jag vill även få bort de spelare som inte bryr sig om RPn då jag är strikt med vilka regler som gäller. Men vill mest bli staff då jag har sett andra staff göra fel och vill att alla spelare ska ha en rättvis bedömning på deras misstag osv, men känner också att jag vill att alla support ärenden ska ha en jämställhet i samtalet för att hindra att folk missbrukar deras position till deras fördel. kortfattat sätt så vill jag se en förändring, göra så alla känner sig bemötta på et bra sätt, göra så folk inte missbrukar positioner, göra så alla ärenden har en jämställhet i samtalet och så att de spelare som bara vill förstöra RPn försvinner.

Vad är din uppgift som Staff? Att se till så att allt går rätt till och att alla följer reglerna, jag måste även vara öppen till kritik och kunna höra olika vinklar av scenarion. Man ska också se till så att scenarion går rätt till och bedöma folks fel på ett neutralt sätt men även också ge rätt straff till rätt regelbrott. Man ska se till så att det är en bra miljö på servern och att alla blir bemötta på rätt sätt, man ska alltid göra det tydligt med varför den personen gjorde fel och på vilket sätt. Ifall man inte lyckats med att göra det klart varför personen får straffet den fick då så har man inte lyckats som staff.

Vad kommer du att bidra med som Staff? Jag kommer bidra till en god miljö där alla känner sig välkomna och även göra så att alla spelare blir bemötta på ett bra sätt och även så att alla regler följs och som påföljd gör att RP nivån höjs. Jag kommer bidra med högt klass staff arbete då regler och jämställhet är prioriteringar, men även så att spelarna vet vad de har gjort fel och hur de kan förbättra sig själva. Jag är alltid öppen för andra tankar och kritik då jag vill förstå hur andra såg det och hur andra kände sig bemötta i just det samtalet.

Hur hanterar du stressiga situationer? Jag tar en sak i taget och försöker hålla det sansat, ifall en medlem börjar skrika osv då så får den en tillfällig server mute. Jag säger därefter åt personen att lugna ner sig också tar vi en person i taget ifall de ej kan bete sig kommer de behöva vara server mutade tills de är deras tur att prata, på det sättet kan man hålla respekt i samtalet och alla får sin tur att säga sin sida av det hela. Kortfattat så brukar jag helt enkelt prioritera och agera, då så kan man ställa sig frågor som:
"vad är viktigast just nu?"
"Vad kan vänta?"

Heter du samma på Discord, Forumet och Ingame? Ja

Vilka områden inom staff-teamet är du intresserad av att arbeta inom? Servervakt, Support

Finns det något av de nämnda områdena som du inte vill jobba inom? Nej inte direkt.

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38
Nekad.