Inaktuell Elliotkonradsson | Medlemskap ansökning

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Meddelanden
32
Trofépoäng
6
Användarnamn: Elliotkonradsson

Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? ale3gamers

Vad är ditt födelsedatum? 1 Januari 1970

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter abdi karlsson mer känd som björn stryparn han är 25 år gammal och är uppvuxen i en väldigt fattig familj. När björn stryparn var liten så dog hans pappa av cancer för att dom inte hade råd med någon behandling. björn var väldigt ledsen och de var hans mamma med . Han lovade sin mamma att dom inte skulle behöva vara fattiga för evigt. Men björn hade ingen utbildning så han valde fel väg att gå. Han började hänga med helt fel personer. björn blev högt uppsatt i ett gäng och tjänade en massa pengar som han gav till sina medlemar . Efter 1 år så blev björn tagen och dömd till 7 års fängelse för grovt vapenbrott och grovt narkotikainehav. Under tiden han satt i fängelse så lyckades hans gäng skaffa sig ett nytt jobb till han . När björne fick höra de blev han otroligt glad. Det betyder att han inte behöver fortsätta att göra skit. björne har alltid velat bli kriminell så nu när han har kommit ut så ska han hitta ett nytt gäng. björne har en bror som heter viktor svensson

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär väldigt stark motivation , Kunskap från sitt tidigare liv och väldigt klok av sig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kriminell bakgrund , dålig utbildning och rent av bara almänt dum

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en karaktär med djup, känslor och mål. björn är inte bara en gangster han är en människa med bakgrund, drömmar och konflikter. Jag gillar att skapa långsiktiga berättelser, relationer och drama som berikar serverns värld. Jag spelar också gärna för andras vinst när det passar RP

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på avena som alla känner till som då björn stryparn tills dagen kom där jag gick till unive men känner att jag vill tillbaks nu björn stryparn vill göra comeback

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid ska försöka vinna varje situation. Ibland är det mer realistiskt och roligare för alla om ens karaktär blir besegrad, lurad eller till och med skadad. Det är så drama, känslor och minnesvärda RP situationer skapas. Det handlar om att bidra till en bra berättelse, inte om att alltid gå segrande ur varje scen.

Vad är suntförnuft för dig? suntförnuft är att du ska spela som att det vore ditt liv på riktigt . tex om någon riktar pistol mot ditt huvud så ska du göra de dom säger för att värna för ditt liv.

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM=När man använder sitt fordon som ett vapen RDM= När man dödar någon helt utan anledning. NLR= Du får inte komma något från de som hände innan du dog COMBAT LOGING= När du är död och sen startar om för att inte behöva vänta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej det är chill

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
16
Granskar!

Ronnybonny

Aktiv Medlem
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
180
Trofépoäng
16
Vidare - Godkänd skriftlig ansökan, du har 48h på dig att ta muntlig, lycka till!
:avena:

Top Bottom