Nekad Elliotkonradsson | Medlemskap ansökning [sebbe0000]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
32
Trofépoäng
6
Vad är ditt namn i verkligheten? Elliot

Vad är ditt discord namn? ale3gamers

Vad är ditt födelsedatum? 2 Februari 2010

Berätta om din karaktär. bengt växte upp i en trygg men tråkig förort där han alltid kände sig osynlig. Hans far var en lågstadielärare som alltid var snäll och gullig mot alla, medan hans mamma var en blyg kontrolant. Bertil lärde sig snabbt att slå ifrån sig för att inte verka svag i skolan och på gatorna.
Fina bilar, Pengar och brudar.

Nämn minst 3 fördelar med din karaktär väldigt stark motivation , Kunskap från sitt tidigare liv och väldigt klok av sig

Nämn minst 3 nackdelar med din karaktär Kriminell bakgrund , dålig utbildning och rent av bara almänt dum

Vad kan du bidra med till serverns RP? att inte bryta någon regel bara rpa sig fram och inte prata ooc

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja jag har spelat på avena som alla känner till som då björn stryparn tills dagen kom där jag gick till unive men känner att jag vill tillbaks nu björn stryparn vill göra comeback

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens vinst innebär att skapa en balans där båda sidor får utvecklas. Du ger utrymme för deras framgång, vilket stärker berättelsen och gör RP mer engagerande.

Vad är suntförnuft för dig? logiskt tänkande

Kan du ge exempel på några av serverns regler? VDM=När man använder sitt fordon som ett vapen RDM= När man dödar någon helt utan anledning. NLR= Du får inte komma något från de som hände innan du dog COMBAT LOGING= När du är död och sen startar om för att inte behöva vänta.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag vill jätte gärna komma tillbaka till avena roleplay har varit här inann och kan rpa

sebbe0000

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
64
Trofépoäng
8
Nekad, anledning: Utveckla allt.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Top Bottom