Nekad Elliotkonradsson | Chef-jobb ansökan [Lemy]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
32
Trofépoäng
6
Vad är ditt discord namn? CASH

Vilken arbetsplats ansöker du till? Moore club

Varför vill du bli Chef/VD? jag vill bli chef/VD för att jag tycker att det är roligt och kul att avar en special rang inom cluben. och jag gillar att avar med människor blanda drinkar och jag är Aktv IG och i DC:n och jag kan hålla koll på mina anställda och fakturor till jobbet. och jag gillar att Vara Chef/VD på Avena RP. och jag är mogen. kan blanda drinka och jag har det Ansvaret för en Chef/VD roll.

Vad rollspelar du som för tillfället? jag rollspelar just nu som polis och och där brukar jag åka runt och patrullera och jag brukar köra på polislarm och när jag ej är i tjänst så brukar jag vara med kompisar och kanske handla och lite annata privat

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? ja det har jag. jag har varit Chef/VD på Nova RP. och det var kul och fickuppleva mycket fester och mycket aktiviteter och musik och bartender

Hur kommer du att utveckla arbetet? jag kommer utveckla jobbet att vara aktiv utveckla jobbet med allt drinkar nya saker till cluben. och få en personal till jobbet. och göra bra drinkar och skapa bra gemenskap och event på cluben och skapa bra betende på cluben. och lösa alla Faktoror vi får till cluben

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? NEJ

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? jag är mogen aktiv och en person som kan hålla koll på anställda och jag kan blanda drinkar och en trevlig person till mina kunder och min personal och jag är snäll trevlig och har mkt ansvar på skaer och folk och jag gör mitt jobb på det här jobbet

Hur många bans har du? 3

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Granskar!

Scizzy

Helper
Helper
Support & Ticketservice
Medlemskap Ansvarig
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,824
Trofépoäng
38
Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta din intervju annars blir den automatiskt nekad.

Lemy

Mod
Forumpersonal
Mod
Kriminell Ansvarig
Servervakt Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,087
Trofépoäng
38
Status