Nekad Eliazzz | Chef-jobb ansökan

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

Eliazzz

Head-Mod
Forumpersonal
Head-Mod
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
91
Trofépoäng
8
Användarnamn: Eliazzz

Vad är ditt discord namn? eliaz.lua

Vilken arbetsplats ansöker du till? MOORE CLUB

Varför vill du bli Chef/VD? Jag vill göra servern mer social få mer folk att vara på samma ställa och umgås relativt tråkigt och bara se skottande eller polisjag att skapa något nytt varav i detta fall uppliva något nytt skulle vara riktigt kul ge folket en ny aktivitet och bara tillbringa glädje

Vad rollspelar du som för tillfället? Jag rollspelar kriminella/mc vice president vilket jag kommer kunna balansera med detta jobb

Har du några tidigare erfarenheter som Chef för yrket på andra servrar? Ja har varit chef för klubbar på flertalet olika server allt från unive 18+ server och liknande

Hur kommer du att utveckla arbetet? Jag kommer att utveckla arbetet på moore genom att alltid ge mitt bästa när jag är i tjänst både för både mina gäster och mina anställda jag kommer alltid att försöka att bidra till en positiv vibe Jag som person är öppen för feedback / respons, och gillar att lära mig nya saker och vill alltid bli bättre i min roll som VD, kommer att se till att folk får nya jobb och har nånstans att jobba

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja

Spelar du för tillfället på någon annan server än Avena? Absolut inte

Varför bör vi tillsätta just dig som Chef/VD? För jag vet att jag kan tillbringa den sociala delen av server via att hosta event eller liknande på klubben och alltid ge 100% av mitt ork på jobbet

Hur många bans har du? jag har inga tidigare banns

Senaste redigerad:

Liamgalet

Helper
Helper
Medlemskap Ansvarig
Meddelanden
56
Trofépoäng
8
+++++ skön kille o inte många som skriver utan ai o denna kille skrev själv vilket visar att han är mogen nog för jobbet o kommer bidra till en bra social rp

sulle

Helper
Helper
Kriminell Ansvarig
Meddelanden
13
Trofépoäng
3
++++++ mycket seriös kille tar rp på allvar och mycket mogen för jobbet och han kommer 100 procent bidra till en bra och social rp nivå

Capri-Sun

Ny Medlem
Meddelanden
18
Trofépoäng
3
+++++++++++ Skön grabb, mycket seriös lirare. Han är väldigt mogen och kommer ge 100% och han är grym på social rp

kuzman

Ny Medlem
Meddelanden
21
Trofépoäng
3
++++++++++++++++++++++++++++++++++++ trevlig grabb som e djurig på planera och riktigt aktiv

Top Bottom