Nekad reald1zzy | Permanent Ban Överklagan [Eliazzz]

Välkommen till Avena!

Alla ansökningar hanteras via forumet. Om du behöver hjälp, vänligen öppna en ticket.

Registrera

reald1zzy

Välkänd Medlem
Meddelanden
591
Trofépoäng
18
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199440718435/

Ditt Hex-ID eller BanID: 1100001583dea63

Vad är din discord tagg? .ddd1337.

Vad är det för typ av avstängning? Server, Discord

Vem var det som bannade dig? Xyz

Bild på banmeddelande: 7d506a2b6dc608881f6da080e9000722.jpg

Varför tror du att personalen valde att banna dig? Dom valde att banna mig för jag hade Fusk Filer på Avena.

Beskriv i detalj vad som inträffade precis innan du blev bannad: Okej vi kan börja med jag var Mod på Avena och jag jobbade dagligen för att vara Mod på Avena, sen så blev jag trött på att vara staff på Avena, så jag pausa min roll och rpade kriminell hela tiden, och sen blev jag trött för alla fuska på servern typ, men alla har blivit bannade men det finns fortfarande kvar, den här servern är orättvis men jag bryr mig inte, jag ska inte göra fel och fuska själv. men jag ber om ursäkt för att jag fuska, fusket är borta och finns inte längre.

Tycker du att bannen var felaktig, eller var det något du själv gjorde som orsakade den? Om du anser att den var felaktig, förklara gärna varför: Det var mitt fel att jag fuska egenltigen ska jag skylla sig själv, man förstör för andra spelare, direkt när jag blev bannad fick jag skuldkänslor att jag gjorde fel och ber om ursäkt!

Om du har blivit bannad här tidigare, beskriv vad som ledde till dina tidigare bans och på vilket sätt du har lärt dig något av dem: Jag har inte varit bannad någongång, detta är min första gång.

Hur hade du kunnat göra annorlunda? Ja, det jag gjorde är inget och neka, jag neka först men det är dumt för du kommer inte tillbaka då, och detta gör jag för att jag vill komma tillbaka så mycket. Jag hoppas att jag nångång får en chans på Avena igen!

Har du läst igenom våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Enzo

Admin
Forumpersonal
Admin
Staff Manager
Kriminell Ansvarig
Jobb Ansvarig
Meddelanden
1,029
Trofépoäng
38

Eliazzz